Google Wave: framtidens program?



KÄNNER DU TILL GOOGLE WAVE?




Jag är med och provar den första versionen av GOOGLE WAVE som är Googles senaste projekt. Googles ingeniörer har tagit fram det bästa från alla möjliga moderna kommunikationssätt och håller nu på att uteckla GOOGLE WAVE.

Lär dig mer om google wave på dess hemsida: GOOGLE WAVE.


Jag tycker det är jättekul att ha fått äran att vara bland de första att prova det senaste google påhittet! Google wave bör fortfarande perfektioneras, men jag är imponerad av vad jag ser! Jag ser fram emot att med min brorsa t.ex. provat "Traductor" i Google Wave. Detta innebär att jag t.ex. kan skriva på spanska till honom och så får han upp texten på franska, svenska, engelska m.m. Vilket är imponerande, speciellt hur fort det går!





Ta reda på mer om "bloggy" roboten som gör att du kan kontrollera dina bloggar från google wave!!!


Vad är ditt drömprogram? Vad kan du använda det till? Påpeka gärna om det är nått du vill att jag skall meddela i feedbacken jag kommer göra!

/C.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Intressant! Coolt att få testa det nyaste före alla andra! Jag är ganska så kass på allt som har med datorer att göra, så jag har nog inget att tillföra dock...



Tack så mycket! Kul att du gillade bilden! :)

2009-11-23 @ 16:54:25
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0