Favoriträtt: vad föredrar du?

Hej!

Jag kommer alltid att tänka på massa frågor jag skulle vilja ha svar på: om matlagning, om er läsare, om livet, ja om lite allt möjligt. Mamma och pappa har alltid sagt "ta en sak i taget" till mig, hehe, vill ofta lite för mkt samtidigt :P, så nu har jag bestämt mig för att ta en fråga per dag i "DAGENS FRÅGA". Hoppas någon svarar :), hehe. Det blir mitt sätt att filtrera mina funderigar. Tveka inte att även ställa mig frågor eller kanske rekomendera en "dagens fråga".

/C.





VAD ÄR DIN FAVORITRÄTT?



Min är ungstekt lam i chèvre och... hehe, skulle kunna skriva fler kom jag på, men det här förblir DEN BÄSTA :). eller mammas laxgryta såklart, mmmm.... hehe, recept kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0